Etro Marquetry - це вишуканий східний аромат, який приховує в собі таїнство техніки маркетрі, що дає змогу створювати справжні шедеври, поєднуючи слонову кістку з дорогоцінною деревиною. З тією самою скрупульозністю, з якою стародавні майстри оформляли палаци махараджів, парфумери Etro створювали парфумовану воду, уміло комбінуючи різноманітні ноти. Так солодкий персик переплітається зі свіжістю лимона, а глазуровані боби тонка кружляють у повільному танку в парі з царственою трояндою. Після того, як буйство фарб і калейдоскоп відтінків трохи вщухне, на шкірі залишиться тонка вуаль, що складається з ниток ванілі і мускусу.
Характеристики
Основні | |
---|---|
Виробник | ETRO |
Країна виробник | Італія |
Вид парфумерної продукції | Пробник |
Тип аромату | Східні (Орієнтальні) |
Початкова нота | Лаванда, Бергамот, Персик |
Нота серця | Боби тонка, Гальбанум, Перуанський бальзам, Троянда |
Кінцева нота | Лабданум, Амбра, Ваніль, Мускус, Абсолют кумарину |
Класифікація | Нішева |
Рік випуску | 2015 |
Об`єм | 1.7 мл |
Оригінальність | оригінал |
Загальні | |
Група товару | Пробник, Парфумована вода |
Стать | Унісекс |
Інформація для замовлення
- Ціна: 168 ₴